Dobrodošli na BeogradCafe | Login | Registracija
Meni
 ◦ Početak

 ◦ Chat
 ◦ Forum
 ◦ Klubovi
 ◦ Online muvanje
 ◦ Online Dnevnik
 ◦ Foto album
 ◦ Online klub
 ◦ Književni kutak

 ◦ Horoskop
 ◦ Humor
 ◦ SMS poruke
 ◦ Video
 ◦ Grafiti
 ◦ Čestitke
 ◦ Igre
 ◦ Wallpapers
 ◦ Strip
 ◦ Lyrics
 ◦ Erotika
 ◦ Muzika
 ◦ Srbija
 ◦ Svet
 ◦ Društvo
 ◦ Kultura
 ◦ Fun news
 ◦ Fudbal
 ◦ Košarka
 ◦ Tenis
 ◦ Ostali sportovi
 ◦ Shobizz
 ◦ Muzika
 ◦ Film
 ◦ Ljubav & sex
 ◦ Zdravlje
 ◦ Moda i lepota
 ◦ IT svet
 ◦ Gastro kutak

 ◦ Vreme
 ◦ Kursna lista
 ◦ TV program
 ◦ Download
 ◦ Linkovi
 ◦ Mali oglasi
 ◦ Kontakt
 ◦ Marketing
Akcije

Pet zlatnih pravila za zdravo srce

Nedelja, 02.12.2007. 11:00   (Izvor: Tanjug)
Istraživanje naučnika stokholmskog Instituta Karolinska pokazuje da žene, ako se dosledno pridržavaju pet zlatnih pravila u vezi ishrane i načina života, mogu smanjiti verovatnoću pojave infarkta za 92 odsto.

Švedski naučnici naime smatraju da pripadnice lepšeg pola koje žele da smanje opasnost od infarkta moraju, pre svega, stalno u svojoj hrani da imaju zeleniš, voće, ribu, kao i druge prehrambene proizvode sa minimalnom prethodnom obradom.

Drugo zlatno pravilo za izbegavanje infarkta se odnosi na umereno trošenje svih vrsta alkoholnih pića, a treće ukazuje da se stalno mora voditi računa o nivou telesne težine. Žene koje svakodnevno pešače ili voze bicikl oko 40 minuta, a jedan sat sedmično posvećuju gimnastičkim vežbama, su na dobrom putu da izbegnu infarkt, tvrde švedski naučnici.

Kao peto uputstvo za očuvanje zdravog srca i izbegavanje infarkta naučnici navode uzdržavanje od pušenja i udisanja duvanskog dima.

U okviru istraživanja koje je sprovela agencija "Agneta Akeson", a čiji su rezultati objavljeni u časopisu američkog udruženja lekara "Arhive interne medicine", analizirane su navike vezane za ishranu i način života 24.500 žena u postmenopauzi.
Komentara: 0




Copyright © 1999, 2008