Komentara: 156
KOŠTUNICA I NIKOLIĆ
RAZGOVARALI O FORMIRANJU VLADE
POLITIKA - STRANKE - Ponedeljak, Maj 12, 2008 12:48
Lider Koalicije DSS - NS Vojislav Koštunica i zamenik predsednika Srpske radikalne stranke Tomislav Nikolić razgovarali su o formiranju buduće vlade, izjavio je Tanjugu portparol DSS-a Andreja Mladenović.
`Danas su obavljeni prvi razgovori predsednika Demokratske stranke Srbije Koštunice i zamenika predsednika Srpske radikalne stranke gospodina Nikolića o karakteru i ciljevima buduće vlade`, rekao je Mladenović.
On je kazao da DSS smatra da je vladu `potrebno formirati što pre i da treba obaviti, u skladu s tim, i konsultacije i videti koje su to parlamentarne stranke koje mogu da naprave većinu koja je neophodna za formiranje republičke vlade`, i dodao da se očekuju razgovori sa SPS-om.
`U narednom periodu razgovaraćemo sa SRS, SPS i strankama koje su okupljene oko Stranke demokratske akcije Sulejmana Ugljanina. Ono što je bitno istaći, to je da će se najpre razgovarati o karakteru i ciljevima buduće vlade`, rekao je Mladenović.
ima nade, napred SRS DSS SPS!!!!!!!!!
osvojili najvise, a bice u opoziciji.....hahahahaahahahaha
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 13:01)
mislio sam na zutace.....hahahahahaaaha
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 13:01)
e pa sada, posto cemo imati PATRIOTSKU vladu, da malo komentarisemo buduceg premijera. Mislim da ce radikali to dati Kostunici ili Dacicu. napred patriote........
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 13:06)
Palicar,smaras s tim copy-paste vestima.
Napred patriote?ahhahahhaha...
Dacic?Kostunica?Sve same patriote,nema sta.
alex982 (Ponedeljak, 12.5.2008. 13:31)
DINKICU TO NECES DOZIVETI DA RADIKALE UNISTIS ZAJEBO SISE RACUNU.
haha,juce se videlo sta narod misli...A da,Palicar bolje zutac nego patrijota!
...P-A-T-R-I-J-O-T-A...
choksy hoces li da kazes da je bolje dusu prodati djavolu za saku dolara nego biti posten i sacuvati ponos, "obraz", dedovinu???
e stevan90,zao mi je ali ja ne smatram tako,i mislim da ce se DS vece imati sanse da sacuvaju nesto,nego SRS...i da citao sam tvoj komentar za oca i vlast koja je bila kod tebe...to je nesto drugo,eto moj grad je skoro propao zato sto je njime upravljao covek iz SRS (sada),i koji se lepo nakrao,ali srecom juce smo mu videli ledja....
zuti pokradose do sada 20 milijardi dolara, pa nikom nista..
srecom , ovih dana ce mo im videti ledja..
ja mislim da su 90-te pokazale kolike su "patriote" i milosevic i SPS i SRS...
a takodje primecujem da ima dosta onih koji su "srpske patriote" a odlaze u tu "prljavu, zlikovacku, jadnu..." evropu da rade i zive normalno, to me malo zbunjuje :-/
kojih 20 milijardi??? jel ima neki papir o tome??? ili bilo kakav dokaz i svedok...
napokon, a dace Bog, formirace se vlada koja ce ocuvati Kosovo i Metohiju i odvesti nas u EU. Borise, samo napred!!! Za evropsku Srbiju!!!!
goximan (Ponedeljak, 12.5.2008. 15:05)
Ma sta ce radikalima dokazi.. znaju oni i bez toga:)
Da vidis kad bude ZUTI+SPS! Bilo bi cudno!
srs,dss,sps kad formiraju vladu pa pocnu da hapse zute..otkrice se sve njihove podvale i kradje..oni su se vec sad usrali, a kad ih protvore, bice pevala sam dugo dugo...
alo ljudi ako neko nije juce cuo da ce sps prvo da se cuje sa tadicem,dacic licno rekao!!!!!!!TADICU SAMO NAPRED!!!!
IsiLHS (Ponedeljak, 12.5.2008. 15:53)
samo na sartidu su pokrali 1,2 milijarde dolara, postoje dokazi.
kroz malverzacije oko otpremnina i plata, a to rade i u mojoj firmi lopovska ekipa iz gey 17 i spo ..samo za mesec dana pokrali su drzavu za 60 miliona evra..
necu u tu evropu a da dam kosovo vojvodinu, dupe svoje..necu i gotovo..
ko oce nek ide kod njih u gey klubove
cibersexmenko , a kao oni drugi ne kradu? Oni su posteni? Svi zele stolicu da bi imali sto vise para!!!!
Boje da nam drzavu vode Kostunica ili Nikolic, nego Solanin potrcko Boris Tadic i njegova stranka!!!
"ZAJEBO SISE RACUNU" Citiram ovog radikala sa nick-om coveksasrcadva! HAHAHAHAHAHA Pa to je slika i prilika nase "radikalne Srbije"!!!
sidacar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:05)
ljudi, posle ovoliko preciznih podataka o tome koliko je dolara pokradeno iz srbije pocinjem da verujem da je KGB umesao prste u sve ovo... by the way, da je stvarno toliko pokradeno srbija ne bi vise postojala... pa bre tolike gubitke ne bi ni amerika prezivela :-/
northboy, mozda si u pravu u smislu da bi valjalo da dodju na vlast, pa da vidimo kako bi oni vodili drzavu, cisto iz radoznalosti (posto su mnogi zaboravili da su radikali i socijalisti vec jednom vladali i znamo svi da je za njihovo vreme vladanja otisla cela Jugoslavija i Kosovo), pa da posle nekog vremena (posle 10-tak godina)opet pisete kako bi valjalo SRS da vlada! Smesno!
Ljudi, jeste li vi zaboravili da je devedesetih pokradeno citavo bogatstvo i da su te pare otisle na Kipar, Svajcarsku....i to za vreme Slobe?! Moj stric je bukvalno ostao bez velike ustedjevine u to vreme. A sad dok su vladali zuti, mogu vam reci da sam imala para na banci i nikog mi ni dinara uzeo nije!
za northboy: mnogo su taj solana i evropa i sve drzave koje daju sve od sebe da udju u EU, pa i amerika sa sve njima "jadni i bedni" i zato cemo mi, prkosni srbi da im ****** sve po spisku...
A kako vi to mislite da sa Tomom i Kostunjavim ocuvate Kosovo?Hajde,dajte neki predlog...Sta bi to oni mogli da urade?
TADICU TI SI PONOS SRBIJE!
HAHAHHA, slusajte sada ovo, Tadic se stalno poziva na 90-te, da Srbija ne sme da ide tim putem, a sada ce da glavnu partiju 90-tih godina, SPS ukoalici sa sobom samo da bi odrzao fotelju.....Sta je sada demokrate, kada je u pitanju fotelja, ne gledate 90-te...?????
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:21)
Palicaru svi se bore za fotelju,mada svako na svoj nacin,nemoras sve licno da dozivljavas!!!!!!!!!!!
Ne bore se svi za fotelju Takerina. Npr, Radikali i DSS su i pre izbora mogli da formiraju vladu, ali su otisli na izbore..........znaci, ne kazem, ali nisu kao ovi lopovi......
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:33)
DS trazi samo podrsku SPS-a a ne i ucesce u vladi (posebno ne za neke bitne odluke) a ako SPS udje u vladu sa SRS-om SRS ce u vrlo kratkom periodu da "pojede" SPS-ove glasace (oni bi se stopili sa SRS-om) a to SPS zna i naravno zeli da "prezivi" sto duze...
Videcemo sta ce biti, mada sumnjam da ce vlada brzo biti formirana!
da, ali zar ne moze SPS da podrzi na isti nacin radikale i dss?????
Zaboravio si na to???? Tada se nebi stopio sa njima....
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:42)
Imam samo jednu malu stvar da dodam. Secate se, prosih parlamentarnih izbora, kada je SRS imala najvise glasova???Tada su svi govorili da su pobedile evropske snage u Srbiji, jer su mogli da formiraju vladu, znaci na svim medijima je brujalo. Juce je koalicija za evropsku srbiju dobila najvise glasova, ali niko ne kaze da su pobedile patriotske snage, koje zaista mogu da formiraju vladu, svi kazu da je pobedio DS. To je bas demokratski......znaci, samo se okrece prica kako vetar dune.......
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:49)
Obozavam kada vas sve ovako fino ucutkam argumentima............
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 16:54)
SRBIJA,ZELI EVROPU,DEFINITIVNO!
nikons (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:26)
KAKVA POBEDA STA BUNCATE VI DEMOKRATE
JEL VI UMETE DA SABIRATE I ODUZIMATE?
OSVOJILI STE 103 MANDATA ZAJEDNO DS+G17+CANAK+SPO
NASPRAM 77 SAMO SRS
I CIME SE VI BUSATE U GRUDI PACERI
NA PROSLIM IZBORIMA STE ISLI SAMOSTALNO A NA OVIM U KOALICIJI I STA SAD FILOZOFIRATE
RACUNICA JE JASNA AKO NE UMETE DA SABIRATE VAS PROBLEM
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127 MANDATA
CIJA JE SAD VLADA??? HAHAHA
TADICU KO SE ZADNJI SMEJE TAJ SE STVARNO SMEJE
TADICU NEMOJ PRODAVATI OVOM NARODU FORE O EVROPI
OVAJ NAROD JE VIDEO STA ZNACI ZAPADNI "MILOSRDNI ANDJEO" ILI TREBA DA SE PONOVI DA BI NEKI KONACNO SHVATILI
ZAPAMTITE LUZERI
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127 MANDATA
VLADA JE NASA!!!!!
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:47)
4 STRANKE SE UDRUZE I ONDA SE MERE SA SRPSKOM RADIKALNOM STRANKOM
PA TO SVAKO MOZE, TO NIJE TESKO
AJDE NEK SE MERE SAMO DS I SRS!!!!! STA JE LUZERI NE SMETE!!!!
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:49)
Kada citam ovo o kradji muka mi je vise,kao da samo DS krade,a niko drugi ne krade,molim vas ne pricajte gluposti,u ovoj drzavi kradu svi koji mogu da kradu,zato su sve firme i propale,jer je Sloba dao vlast direktorima,a ne radnicima i direktori sve pokrali...razmisljajte malo...samo znate da se odazivate na patriotizam i nista vise...Navedite mi kako ce to Nikolic i Kostunica vratiti Kosovo koje je odavno otislo...i sta ce Kostunica ponovo kao premijer,ako nije nista do sada uradio dok je bio na vlasti...Bice ono njegovo "Ja nisam obavesten"...pa vise je govorio sada za vreme izbora,nego dok je bio na vlasti...
@PALICAR
BRATE IMAS POZDRAV OD MENE
AKO SI IM REKAO, BAS SI IM POKLOPIO
SVAKA CAST
RESPECT
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:51)
Koliko traje to obecanje?
NenadR (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:52)
da da, malo pre je dinkic javio, ne znam kako oni to tamo dele, ali je rekao da od tih 102, on ima 25, tako da kada se od 102 oduzme 25 dobija se 77
znaci DS, sa cankom vukom ljajicem i siptarima iz bujanovca i preseva ima kao SRS, SRS opet najjaca, poz za SRS!!!!! VANJA TI SI KRALJ........
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:53)
@Palicar
potpuno upravu sto kazes to.
NenadR (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:54)
ustvari, DS ima kao i na proslim izborima, kada se od 77 zatim oduzmu i ovi, canak vuk i ostali, taman se dobija 60 i nesto, a toliko su i prosli put imali, znaci ovde je u pitanju da DS hoce da nam zamaze oci, ali ne brinite se vi, mi dobro vidimo sve.......
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:54)
a zatim pogledajte Beograd: lista za evropsku srbiju-45 mandata, SRS 40, znaci u BG radikali imaju skoro isto koliko i 5 proevropskih partija, mislim da je sada sve jasno, ove podatke je javio RIK, znaci nista ne izmisljam.....
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:58)
BEOGRAD JE NAS!!!!
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 17:59)
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127
CISTA MATEMATIKA!!!!
KO JE SAD LUZER???
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:07)
brate vanja, strah me za ove socijaliste, da ne naprave neku glupost. U tom slucaju bi ih njihovi biraci omrzli...................
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:10)
Ja i ti smo iz Srpskih pokrajni, i to su po meni 2 najlepsa dela srbije, Vojvodina i Kosovo i Metohija...........ne damo da nam to uzmu, jel tako?????????!!!!!!!!!!!
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:11)
Na Kosovu Radikali 55%, eto kome veruju Srbi sa Kosova da ce da se bori za njih................
Palicar (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:28)
Beograd je uvek bio bi bice evropski grad, ne grad u kome dodju primitivci i misle da se u njemu mogu ponasati kao u svom selu! Svi pravi Beogradjani (ne ovi sto su umislili da su to) nikada nece glasati ni za kakav nacionalizam!
Nisam nikakav rasista, Beograd je uvek bio i bice grad otvoren za sve ljude, ali NIKADA nece trpeti one koji dodju u njega i misle da mogu da se ponasaju onakko kako su u svom selu navikli, misleci da su neke face, dok ih svi gledaju i smeju im se. Beograd nikada nece biti SRS. Kao ni Novi Sad, niti jedan pravi Vojvodjanski grad. A ovaj VanjaNS nije Vojvodjanin, mozda misli da je, al pravi nije!
A ako kazete kao argument da je NS bio SRS, pogledajte njegovu sada bivsu gradonacelnicu, cini mi se nesto da nije u SRS vise.
Ok palicar,nemam nista protiv srs ali ne mogu i necu da podnesem dss,onaj kostunica mi je mnogo ljigav ma odvratan mi je,gleda samo koris,kako moze on da vodi drzavu nema ni kuceta ni maceta tj. nema osecanja!!!!!!!!!!!!!!!
I da dodam nesto. To sto se hvalite da je SRS dobio skoro isto mandata kao DS u Beogradu, to je zato sto su SVI mandati SRS dobili glas ovih okolnih opstina, u kojoj su se naselili koje kakvi.
NARAVNO, OVI STO SEDE U BEOGRADU I NISU ODMAKLI DALJE OD NAPLATNE RAMPE I NE ZNAJU NI DOKLE IM SE ZEMLJA PRUZA, E ONI CE DA VODE ZEMLJU, PA PAZI DA NECE....
NI U OVOJ PRETHODNOJ SKUPSTINI NIJE BILO NISTA DRUGACIJE
SRS.................2007 (81).................2008 (77)
DSS+NS...........2007 (47).................2008 (30)
SPS.................2007 (16).................2008 (20)
LDP.................2007 (11).................2008 (13)
DS+G17+LSV....2007 (95)........+SPO 2008 (103)
MA SVE JE JASNO
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:40)
@CSC_NICK
AJDE LEBA TI IDI MALO I NA KOSOVO I U VOJVODINU.....OBIDJI SVOJU ZEMLJU MALO.....IZADJI IZ STANA IZ BEOGRADA....
DEMOKRATE DA SE RAZUMEMO NESTO:
1. IMATE VISE GLASOVA KAO KOALICIJA (4 STRANKE !!!!! DS+G17+LSV+SPO) NASPRAM JEDNE JEDINE SRS
2. SA 39% OD 60% IZASLIH NE MOZETE GOVORITI O REFERENDUMU I VECINI I O ODLUCI ZA EVROPU JER JE I LAIKU JASNO DA TO NIJE NI V OD VECINE, A KAMOLI NESTO OZBILJNIJE
3. CANAK JE PRE GODINE ISAO UZ LDP I CEDU, A SAD UZ DS I TADICA, CANAK JE NAJLJIGAVIJI
4. VUK I SPO SE SLEPA UZ DS JER SAM NE MOZE UCI U SKUPSTINU
KAD SAD SVE SABERETE VIDITE DA VAM JE KOALICIJA KLIMAVA I NIKAKVA U KOJOJ SVAKO VUCE NA SVOJU STRANU, A KAMOLI KA EVROPI
5. SPORAZUM KOJI STE POTPISALI JE MRTVO SLOVO NA PAPIRU DOK NE UHAPSITE MLADICA, A TO JE SVI ZNAMO KAD, NIKAD
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 18:48)
E ZAO NAM JE ,MOZETE DA SE TESITE JOS KOJI DAN AL ODLAZITE POLAKO U ISTORIJU.
A NADAM SE I OVAKAV GOVOR I VREDJANJE NEISTOMISLJENIKA KAO STO TO RADE SAD NEKI OVDE. ALI DOBRO TO JE NJIHOVA KULTURA I GOVORI SVE O NJIMA KO SU I STA SU !
ljuboni (Ponedeljak, 12.5.2008. 19:17)
tadic kaze nece dozvoliti formiranje vecine ako nejgova stranka ne bude u njoj.
pa to ni sloba nije govorio..
tadic je veci totalitarista od slobe i veci lopov.
sam se izdaje..
sva sreca pa nece moci spreciti to, a odgovarace za duplo krsenje ustava a mozda i za izazivanje mrznje i ne trpeljivosti.
eto potvrde za moj naziv za demokrate, lepo sam ih nazivao fasisti , sad su se pokazali.
u svakoj demokratskoj drzavi, vecina formira vladu u zavisnosti od dogovora, a ne formira vladu kako im strani faktor nalozi.
socijalisti su se uskurcili, ako pokusaju da formiraju vladu sa onima koji su im hapsili predsednika, toce im biti politicka smrt.
kostunica i toma su sigurni za sad..sa fasistima nikako..
@VanjaNS
A zato ti prozivas sve redom koji su za DS da su iz Beograda i da nisu izasli iz svog stana i da nisu presli naplatnu rampu?
Ko si ti da se tako obracas drugima i odakle ti znas ko je gde bio i koliko je prosao?
Ako mislis da si najveci patriota u celoj Srbiji,posto ovde izgleda jedino ti volis svoju zemlju i niko vise zasto ne stavis svoje podatke i sliku,da te makar vidimo i da kazemo e ovo je najveci radikal i najveci patriota u celoj Srbiji...
Cak si i mene prozvao da sam iz Beograda,a gledao si mi profil i mogao si da vidis odakle sam,mozda zivim u goroj sredini nego ti,necu nista da pricam,jer ne znam odakle si...
Za koga bi drugo glasali ljudi sa Kosova ako ne za SRS kada ni oni ni Kostunica nisu izbacili Kosovo iz usta,naravno da ce za njih...
jbt, pa vi ste bas dokoni ljudi kada nemate pametnija posla nego da se raspravljate oko toga ko ce u vladu! njih boli uvo za narod, svi gledaju korist i bice onakva vlada kakva njima odgovara, a vi se ovde prepirete i vredjate bez razloga.... ponasate se kao klinci.....
Titi91 (Ponedeljak, 12.5.2008. 19:59)
Titi cuvaj se, kad te sad docekaju svi zajedno...
a da odgovorim na predhodno pitanje: Palicar nisi me ucutkao nego sam ja malo dremao u medjuvremenu, a SPS nece samo da podrzi SRS zato sto ima slicnu politiku a i reputaciju pa kad bi usli sa SRS-om u vladu desilo bi im se isto ono sto sam pomenuo pre...
TI CES U PENZIJU(boga mi ,i u Chorku) DINKICU!!!!!Vi i oni Evropljani,kako vas nije sramota,ma sta ste vi uradili za ovih 8 godina,dodjite malo u Vojvodini,a ne samo Novi Beograd i Novi Sad,zejtin bre 120 dinara,brasno,secer,rade mladi za 10000 dinara,pukla je vasa politika,pozvali onog Cetnika,koji ne zna ni da bekne na Engleskom,a on bio Ministar Inostranih poslova....zna se ko ce napraviti vladu a vi idite u Evropu,srecan vam put.
P.S:Pozdravite Solanu vaseg prijatelja....
ne mogu da verujem kako neki ljudi mogu da budu samozivi i da misle samo na svoje dupe.
srbi sa kosova se bore za bioloski opstanak a ova lupa o nekim ustima.
pricao sam sa nekima sa kosova kako su se osecali i kako se sad osecaju kada su na kilometar dva od njih naoruzani do zuba siptari, poludivlji narod.
ti srbi sa kosova su pravi junaci ,ovi samozivci tipa rock girl i slicni,nek znaju da bog sve gleda i da ce im se ta samozivost vratiti , ovako ili onako..
Kao prvo nisam samoziva,i nemoj tako da pricas o meni kada me ne poznajes...
Kao drugo,ja verujem da je ljudima na kosovu jako lose,ali postoje i ljudi koje su dali intervju bas tog dana kada je trebala da se proglasi nezavisnost i rekli su da je njima samo vazno da im bude bolje...
A sto se tice siptara,kazi mi ko je kriv sto su se oni toliko naselili na kosovu...krivi su Srbi,jer su prodavali jednu supu za 100 000e i dosli da zive u Srbiji kao bogobi i otvorili 300 cuda i sada ih boli uvo za Kosovo...znam i takve ljude...tako da nemoj mnogo da pricas i ti,jer nam niko nije kriv u vezi toga sta se desava...neka pocnu Srbi malo vise da prave i radjaju decu i da gledaju kome sta prodaju,a ne onome koji da najvise para...
Moja tetka ima stan u Bujanovcu,tj. zivi tamo i kada je htela da proda stan siptar joj je nudio mnogo para,ali ona nije htela d aproda,upravo iz tog razloga,jer ne zeli da dozvoli da siptar dodje u zgradi i naselju gde su sve Srbi,kada bi svi tako razmisljali bilo mi mnogo bolje...
@Rock-girl
rekao sam ti da si jos klinka i balava da bi se ti bavila politikom i odredjivala ko je kriv...sedi i uci i moli boga da ti direktor da posao, pod uslovom da se ne udajes i ne radjas, to je "evropski sistem" vrednosti.....
pogledaj to Vranje kako je zaostalo kao iz sredjnjeg veka, zahvaljujuci kome, pa tvojim demokratama
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 21:35)
ZAO MI JE LJUDI......ZNAM DA VAS BOLI, ALI BICE I VAMA BOLJE VIDECETE
A KAKO CES DRUGACIJE ZNATI AKO NE PROBAS
MATEMATIKA SVE KAZE
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127 MANDATA
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 21:36)
@VanjaNS
Nemoj ti da brines za mene,ja ucim,a ti bi mozda mogao malo da otvoris knjigu cisto da obnovis gradivo,ako si nekada naucio,ne ulazim u to...
Ja sam rekla zasto je Vranje propalo,zato sto je Milosevic dao vlast direktorima,a ne radnicima i zato je sve ovako kako je,od najveceg industrijskog grada postalo je nista...mada ce biti bolje,pocele su da se grade sada neke fabrike,ali su ljudi sada problem...nisu radili dugo,pa im je tesko da se naviknu da rade ponovo...
A to da li sam ja mlada ili ne,nemoj da se mesas u to i nigde ne pise da je meni zabranjeno da se bavim politikom,jer sam mlada...
Imam 18 godina,tj.punoletna sam i imam potpuno pravo da se bavim politikom i da biram kandidata kojeg ja zelim kao slobodan gradjanin ove zemlje...
A upravo ce nam babe i dede odlucivati kako da zivimo nadalje,jer je njima bilo lepo dok su ziveli kao mladi,pa misle da ce ako glasaju za tu stranku ponovo biti isto tako svima lepo...
tako je vanja a mladja postaje istorija ima da ide u zabelu ili neki drugi da se druzi sa ostalom mafijom SRS
@rock-girl
jadno je i bedno da tako govoris za stare ljude od kojih su neki ratovali 1941-1945.....oni su za tebe samo babe i dede koje tebe sprecavaju....pa i ti ces jednom biti baba. pa jel treba da ih pobijemo da bi tebi bilo bolje.....
al vama demokratama nista nije sveto, to ste dokazali
ZAO MI JE SAMO STO SI MLADA I STO CE TE ISKORISTITI, SAZVAKATI OBECANJIMA I LAZIMA (DINKIC, DJELIC, TADIC) I POSLE ISPLJUNUTI
KAKO NE SHVATAS DA NEMA NI E OD EVROPE AKO SE NE ISPORUCI MLADIC, A AJDE DA VIDIM TOG KOJI CE DA GA ISPORUCI, VIDELI SMO KAKO JE ZAVRSIO ONAJ KO JE ISPORUCIVAO...
SRS (77) + DSS (30) + SPS (20) = 127 MANDATA
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 22:33)
DOSTA JE BILO 8 GODINA...
SAD MALO PROMENE
TO I JESTE SMISAO DEMOKRATIJE, A NE DA DINKIC I DJELIC DRZE SVOJU FOTELJU....I MILIONE U TETKINOM DUSEKU
VanjaNS (Ponedeljak, 12.5.2008. 22:36)
Nemogu da verujem koliko je ovaj narod glup i naivan, onaj tadic je pravi namazanko, ali ne treba odustati idemo do konacne pobede! Pa kad, sada pristalice DS-a, budu videli kako radikali znaju da vode zemlju, zavolece ih kao svoje najmilije, a ove tzv. demokrate da posaljemo u zaborav!
toni86 (Ponedeljak, 12.5.2008. 22:43)
@VanjaNS
Kada ja budem bila baba,ako uopste dozivim toliko (Daj Boze),ja cu pitati svoju decu i svoje unucice za koga zele da ja glasam,jer ce to posle njima pomoci da bolje zive,a ja se sada borim da ja sada bolje zivim i glasam za onog za koga mislim da treba...
A ako me budu zvakali,pa necu biti jedina...zvakace mogo ljudi...eto ti neces biti medju njima,pa ne moras uopste da se brines...
nemojte da ste takvi ljudi djelic i kompanija su sve posteno zaradili za ovih 8 godina sto ih dirate pa oni su jadni i siromasni neki su spavali kod tetke na kaucu,i jos spavaju ali ne brinite njima je sledeca stanica TVORZA!
pa jel ti stvarno mislis da predsednik jedne drzave treba da zivi kao podstanar "na kaucu" ???
o boze,o boze e moje demokrate zato cete nadrljati zbog miliona i miliona koje ste pokrali
alo bre sta si je napao.ja sam BIO NA KOSOVU ZA VREME BOMBARDOVANJA SA 18 GODINA JA SAM IZ OKOLINE BG-A UNAZAD 250 GODINA,JA MOGU DA KAZEM NESTO A NE DA SERETE VI VELIKI RADIKALI.MUKA MI JE OD VAS.AJDE MENI NESTO RECI KOJI SAM BIO DOLE KAD JE BILO NAJGORE.VISE MI SE GADITE BRE.I U PRAVU JE MALA KAD KAZE D SU SRBI ZA DEBELE PARE PRODAVALI DOLE.I TO JE TACNO.OSTAO JE PRAVI SRPSKI NAROD DOLE.POGLEDAJTE MNOGE KOJI SE DANAS KURCE SA LOVOM,I JEBE IM SE ZA KOSOVO A UZELI DEBELE PARE OD SIPTARA.VISE MI SE BRE GADITE VI PATRIOTI.STOI NE IDETE NA KOSOVO DA JEBETE MAJKU SIPTARIMA.JESI LI TI GLEDAO PRENEKI DAN DA JE JEDAN SRBIN PRODAO 1 HEKTAR ZA SEDAMSTO HILJADA EVRA.I O CEMU MI VISE PRICAMO VELIKI ASRBI OVDE NA INTERNETU.
i kolko ja znam djelic je VOJVODA OD MERIDIJAN BANKE i on je jednom prilikom rekao da je spavao na tetkinom KAUCU do pre nekoliko godina posten taj djelic a odakle mu 11 miliona posteno zaradio?????
ja pokrao??? oces da ti poklonim koju milijardu od gore navedenih... :-)
Hajde,hajde,manite se trucanja i praznih prica! Nista vam ne vredi matematika,stvari su ipak malo drugacije u stvarnosti!
Ono sto je realnost je da je VLADA FORMIRANA
Sta,nije valjda da to nekom jos uvek nije jasno?
DS+SPS+manjine
Radikali,laku noc,necemo vas vise buditi!
Nadam se da ste svi veceras gledali B92~onaj fini mladic iz SPS-a je sve rekao i i ludom je sada potpuno jasno sta uskoro sledi!
Na kraju,danas je moj brat,clan stranke, od jednog visokog funkcionera DS-a dobio potvrdu da je vlada prakticno oformljena!
Prema tome,VanjaNS i kompanijo jezik u fioku i na terapiju!!!
heks (Ponedeljak, 12.5.2008. 23:04)
JELI BRE PAMRTNJAKOVICI A STO SU SE SILNE MARKE IZNOSILE IZ SR4BIJE PA KO JE TO NOSIO,DA NIJE MOZDA SELJACKA STRANKA MARJANA RISTICEVICA?
ljudi, smoriste me bre... ionako ce verovatno nocas biti oformljena vlada pa cemo sutra da nastavimo...
bravo za tebe i za heksa funkcionera xaxaxaxaxaxaxax
a to sto se prepucavate sve ovo sve ono,te ovi lopovi te oni.ma ovde bre svi posteni u srbiji da ne verujes.svi zaradili od postenog rada.nmego gospodo zasto ne kazete ko je odneo pare na kipar?
DOBRODOSLI SRBJO U EU.(((SVE NAJBOLJE ZELIMO ..A POLJSKA VAMA POMOGNE U SVEMU..ZIVELI SLOVENI!!!
YUGOPOL (Ponedeljak, 12.5.2008. 23:13)
Cao Vanja citala sam tvoje komentare nije u redu da vredjas devojcicu svako ima pravo na svoje misljenje,zamisli kakav bi bio svet kada bi svi imali ista misljenja?!!!
OK ti si za srs...,ali nisu demokrate unistile Srbiju niti srs SVI SMO JE UNISTILI ODNOSNO LJUDI KOJI ZIVE U NJOJ,SVI KRADU,OTIMAJU,MA STRASNO KRADE SE I U EU,ALI IMAJU MERU LJUDI,OSTAVE NESTO I NARODU!!!!
TREBA DA BUDEMO SLOZNI,SVE STRANKE TREBA DA SE UDRUZE KAKO BI NAM BILO BOLJE,OVO JE STRASNO SLUSAM VESTI I NEMOGU DA VERUJEM SVI GLEDAJU SVOJE D...!!!!!!KADA NAM JE TA RUSIJA DONELA NESTO DOBRO,NIKADA!!!AJDE DA DAMO SANSU I EVROPI,A I RUSIJI PA DA VIDIMO STA CE KO DA URADI ZA SRBIJU!!!HAJDE JEDNOM DA SE SLOZIMO I BUDEMO PAMETNI!!!!
I DA POZZZZ VANJICE
ma mi uvek mozemo da pisamo uz vetar.to je i istorija pokazala.mi smo najjaci i najpametniji na svetu.jebe se nama za sve.toliko smo bogati da i n jvece sile sveta mogu da nam po zavide.
Ma nemoj tako,radikali su posteni,svi ostali su lopovi i kriminalci...
Boli ljude istina i ljute se kada si iskren...:)))
A sta je sa onim stanovima koje su dobili radikali?
Ko je njima to poklonio,molim vas nemojte raspravljati samo o tome...
ZUTACI PA NE TREBA NAMA RAT SAMI CEMO DA SE POUBIJAMO,JOJ POMOZI BOZE!!!!!!!!
jebote bre dokle cete vise da jedne delitte na zute druge na crvene trece na plave.e ta nas je podela dovela danas dovde.umesto da smo bili pametni u zadnjih sto i kusur godina svi bre preko nasih ledja.e pa dosta mi je vise toga.od sad cu koristiti i one mogucnosti koje nam mogu mnogo koristiti to je pametan potez.a ne pa pogledajte sta se desava podelili smo se na zute crvene i plave.E PA ZA MENE NEMA BOJA MOJA BOJA JE CRVENA PPLAVA I BELA.
Upravo gledam vesti na b92 i upravo me jedan dekica odusevio...Ne znam da li je neko slusao,ali je upravo rekao da su radikali koji su bili na vlasti zajedno sa Milosevicem za vreme potpisivanja kumanovskog ugovora pustili najvece trupe u Srbiji koje su dovele do sadasnjeg stanja u Srbiji i nije mu jasno kako mogu sada ti isti radikali da dodju i da brane kosovo...eto vam radikali...:)))
Ima i nekih pametnih ljudi...:)))
PA DA CUJEM PATRIOTE STA BOJE NA NASOJ ZASTAVI ZNACE KAD TOLIKO ZNATE O PATRIOTIZMU?AJDE D VAS CUJEM STA PREDSTAVLJA CRVENA BOJA NA ZASTAVI.STA PREDSTAVLJA PLAVA STA PREDSTAVLJA BELA.AJDE DA CUJEM VAS SAD SVE SVE SRBE?
i da cujem dali cete poceti da radite napokon posteno i ne mastate da se za godinmu dana obogatite.da vas cujem.
ima ovde pilecih mozgica pa djindjic se zalagao da nas bombarduju dok se sloba ne skine sa vlasti a to je potrajalo moji zutaci
pa jos nema odgovora.ajde da cujem sta znace boje na nasoj zastavi
sloba je bio americki covek.jeste li to zaboravili?
pa sve su njega pitali.adali znate kako su on i franjo pili viskicza vreme rata?
DA MI SMO NAJPAMETNIJI,NAJBOLJI SVI NAM ZAVIDE I NAJLOSIJE ZIVIMO,KOJA IRONIJA MILANCE!!!!!
Rock-girl
Taj dekica ocigledno ne zna bas mnogo o politici...
Vec sam jednom objasnjavala,ali opet cu...NATO program je bio da okupira celu Jugoslaviju,ne samo Kosovo!Sloba je odbio,pa su nas bombardovali!Kad su mu zapretili da ce sravniti Beograd,pristao je na kapitulaciju,ali u jako drugacijem obliku-pustio je NATO trupe SAMO na Kosovo,a to je veliki uspeh,s obzirom na prvobitne zahteve NATO-a!Inace,radikalski poslanici su tada glasali PROTIV Kumanovskog sporazuma,tako da mislim da bi bas fino branili Kosovo!
milan1803
Koliko ja znam,crvena,bela i plava su panslavisticke boje i oznacavaju zajednicko poreklo slovenskih naroda!Ispravi me,ako gresim...
pomozi boze da se SRBI SLOZE
crvena boja predstavlja krv koja je pala za otadzbinu,plava prestavlja nebo jer je nebo simbol slobode i bela je majcino mleko kojom nas je majka podojila.
i tacno je i to sto si navela ali sam daoprimer tacan zasto su te boje na nasoj zastavi.
Milane svaka cast...:)))
Gde su sada sve one patriote?
Toliko o tome...
boze daj svakom coveku mir u domu njegovom,pomozi mu da mu kisa blagorodna padne da mu zito klasje da mu vocnjaci budu zreli,da mu vinogradi rode najbolja vina a najvise zdravlja i srece jer to je blago najvece.
za mene pravi patriota je onaj koji kupuje nase voce prvo i povrce,proizvode proizvedene u srbiji,kazu mnogi jugo je krs e pa ja imam i juga i dva nemacka automobila.uvek citam prvo ko je proizvodjac to jest iz koje zemlje.jednom prilikom sam trazio da kupim kecap i imao je samo neki ne znam koji bio je uglavnom iz uvoza prodavacica mi je rekla da imaju samo ovaj ja sam se ljubazno zahvalio i rekao nema veze pogledacu u drugoj radnji.ja kupujuem u glavnom samo domace
ako misliste da lazem imam mnogo ljudi koji me znaju da sam bas takav, ziveo sam u svedskoj 6 godina i gledao sam sto vise novca da posaljem za srbiju.drugo mnogi nasi ljudi su pravi motor nase ekonomije koji godisnje unesu preko 3 milijarde eura iz drugih zemalja.mislite li da je to malo.a drzava se nikad prema njima nije ponasala kao prema nasim gradjanima bilo im je bitno samo da ih oderu.a zasto su pare nestale koje je nasa dijaspora slala za preporod srbije gde su te pare?pa zna se na privatne racune naravno/.
a sta to yowannice nisi znala ako smem da pitam?
@milan1803
Ti si Milane suvise dobar za ove nase uslove. Dzabe ti nerviranja, kad pola ove nacije ne moze ili nece da ukapira neke osnovne stvari, vec je svako pametan i ne bi poslusao nesto drugo. Vidim da se ovde nerviras i vidim sta oces da kaze, ja te potpuno shvatam, al kao sto vidis mnogi se dice "sajber patriotizmom", pisu kojekakve citate i prepiske, a kada bi trebalo da bude patriota, bio bi manji od misije rupe. Pozdrav za tebe!
Nisam znala sta tacno znace boje...Zahvalila sam ti se zato sto si me obavestio!Nisam bila ironicna!
ZA EVROPSKU SRBIJU DO POBEDE!!!!!!!!!!!
Srbija u EU sto pre i dosta vise o Kosovu to je davno izgubljeno,a to sto su radikali toboz glasali protiv Kumanuvskog sporazuma je bio dogovor sa njihovim koalicionim partnerima tj.sps-jul.Gde god su radikali branili srpski narod zeznuli su ga(Bosna-Hrvatska) pa i Kosovo.
boxy78 (Utorak, 13.5.2008. 00:02)
nisamja nista pametniji ovde i veci patriota od bilo koga svako voli svoju zemlju na ovaj ili onaj nacin.ali kazemda patriotizam mozes ispoljiti na mnogo nacina a ne samovikom i galamom.kad god sam prelazio granicu dok sam vozio9 kamion uvek samvoleo da znam sta nasi voze preko i koja je roba u pitanju.kolika joj je vrednost.vidis interesuje me jer znam da tako veoma mnogo pomazemo nasoj zemlji.mada mnogi danas gledaju samosvoju korist.i misle da novcem mogu sve da kupe.znam mnogo cestitih ljudi koji nebi svoj obraz prodali ni za kakve pare,ali njih nika nisam cuo da vicu kako su patriote.to su mnogo fini i kulturni ljudi.pravi domacini.
yowannice daleko od toga da sam i jedne sekunde pomislio da si bila ironicna.pa ni ja to nisam znao od rodjenja nego sam voleo da znam.drago mije da sam ovim odgovorm doprineo da mnogi ovde sigurno nisu znali a sada i oni znaju,i drago mi je zbog toga.pa nije greh da covek nesto ne zna nego je greh cutati a ne pitati.
A,kako ti to,boxy,znas???Pa,ne mozes da kazes sta su oni mislili,ako su glasali protiv!Nadji neki bolji argument,od nagadjanja...
nista nije davno izgubljeno ako ne zelis da verujes da je izgubljeno.sve se moze povratiit i bog je zemlju stvorio okruglu tako da uvek sda jednog kraja sveta nmozes doci na drugi.ali treba mudro i pametno voditi politiku i svoje ciljeve ostvariti.za svaki problem postoji resenje,ali resenje treb naci pravoo u pravcom trenutku.
ma niko nije bio za to da dodjemo u ovu situaciju u kojoj smo sada.i sami radikali su rekli da borba za kosovo ako treba da se vrati pod srbijom traje i 50 godina vazno ga je vratiti.to je za mene i bio dobar odgovor iako nisam za njih.
Nosite se svi vi koji smatrate da se za Kosovo ne treba boriti, da je izgubljeno i ko ga jebe, kao sto to smatra Ceda narkoman. Kosovo je sveta zemlja koja ima oko 30-tak nasih crkava i manastira, koji predstavljaju istoriju naseg naroda... Da vas samo cuje Milos Obilic... Nekada je bila cast dati zivot za svoju zemlju, a sada se rodili neki novi Srbi koji ni u crkvu ne ulaze, a pametuju o patriotizmu
toni86 (Utorak, 13.5.2008. 01:27)
Pozdravljam moje Srbe-palicara,yowannicu,cibera,vanju i ostale koji imaju malo u glavi,a ove" hasisare" cemo ostaviti po strani da nam na vlast dovedu novog Tita.Dzabe im sve,samo ce nasim potomcima da zagorcaju buducnost,a oni ce da zive i dalje jadno i bedno kao i do sada.Nazivaju nekog "laznim patriotom"kome je neko stradao u ratu ili jos bolje lopovom i ratnim zlocincem,a podrzavaju ljude koji su se obogatili preko noci.Pitaju kako cemo odbraniti Kosovo?Pa znaju i oni cenu koju treba platiti pa zato im pase i Ceda I Tadic.Sramota treba da vas je vasih pretaka i semena iz koga ste izasli.Gledajte koliko vas je ostalo u Srbiji-6,78 miliona.Za koju godinu-kada vam ukinu vize bice vise Srba u inostranstvu nego u Srbiji.Demokratija za koju se vi borite je gora od svake diktature,ali kada to osetite bice vam kasno,a dotle ce jos par miliona pobeci glavom bez obzira-a neko kaze da su Siptari divlji narod.Oni bar znaju zasto prodaju svoje dupe a Srbi prodaju svoju istoriju i ono po cemu su do sada bili kvalifikovani kao pravedan narod zeljan pravde i slobode-za Evropu koja ce ih naguziti i pre nego sto kroce kao Beogradski pasaluk u nju.
jadno i bedno. zato ce i dalje mladi da odlaze u inostrastvno, ko god da je na vlasti. Neko je rekao da su seljoberi dosli u beograd i da pravi beogradjanin nikada nece glasati za nacionalizam jer je beograd evropska prestonica.... Pa kada bi se glasalo u mestu rodjenja pola beograda bi bilo prazno na dan glasanja... Koja bre demokratija? Jel demokratija sa centralizovanom vlascu u i samo u Beogradu? Bitno vam je da je vama dupe zadovoljno, ostatak Srbije ko j***. Ako se ovako nastavi, svi ce bezati u Beograd, a onda moje demokrate slobodno razmisljajte da Srbiju svedete na Beogradski pasaluk. Tu nesto kao privatizacije, tenderi... hajde da mi neko odgovori - zasto privatizovati kompaniju koja je A.D. i vecinski vlasnik nije drzava? Kosov ste prodali za saku ugleda u evropi, pljuvali ste rezoluciju 1244 kada je potpisivao Milosevic a sada je se drzite kao pijan plota. Ko zna koliko cemo mi jos biti marionetska drzava, ustvari znam, sve dok ne prestane potreba za postojanjem tampon-zone, kao sto je bila SFRJ koja pukla kada su se pomirili istok i zapad i prestali da je finansiraju... DS i njihovi sateliti bi trebalo da se pokriju usima, jer sve ovo sto su uradili narod nece zaboraviti i pre ili kasnije ce im se vrati u lice ali ih tada evropa sigurno nece braniti. PRODANE DUSE!!!!
Pozdravljam sve,
vidim ja da ste svi lepo upetljali... Jedno dete, yowannica, moze svima da nam bude primer kako da se ophodimo jedni prema drugima, da ne kazem neistomisljenicima.
Mala Vranjanka, Rock-girl, apsolutno ima prava, ali kao mlada osoba trebalo bi i da nauci nesto ovde, a ne samo da se slepo drzi svog mladalackog zanosa koji je ocigledno vidika ne daljeg od sopstvenog nosa. O cemu se zapravo radi?
milane1803,
mislim da smo vec jednom o slicnim temama pre izbora razresili mnoge dileme i nesuglasice, pa dajmo da i sada uradimo pravu stvar. Slazem se s tobom da mnogi nisu ni znali sta znace boje nase zasrave, ali je i yowannica u pravu objasnivsi praporeklo panslavisticko, odakle je sve to i inace pocelo. Hocu da kazem kako nam mladi narastaj ima sluha za svojim poreklom. Nazalost, dobar deo ne, jer ide linijom manjeg otpora. Zato nije niu cudo sto se u bescenje prodaje imovina, privatna, na Kosovu i Metohiji. A svi vrlo dobro znamo da je sav srpski zivalj na K i M vec decenijama kukao i zapomagao i trazio pomoc od svoje drzave od najezde balistickog zla koje je uzimalo maha. Svi dobro znamo da sada, danas, jedan albanski poslanik u srpskoj Skupstini za njih mnogo znaci. Zasto? Pa tako su poceli pre vise desetina godina i na K i M. Da je neko Srbinu 1915.godine rekao da ce za sto godina u Pristini zasedati cisti albanski parlament, "on" bi ga ubio na licu mesta kao neprijatelja svoje drzave. A za narednih sto godina, pa i manje, apetiti Albanaca su da zauzmu i srpsku Skupstinu u Beogradu. Jedan po jedan poslanik, pa vremenom se taj broj poveca na tri, pa na osam, pa tako u nedogled dok ne zavladaju. E o cemu bi tada jedna mala, sada mala Vranjanka "Rock-girl pricala svojim unucima kada bude bila baba. O cemu? O cemu ako ne o ovome sto sada govore stariji ljudi, Srbi, koji su sve to vec proziveli i znaju kuda sve ovo vodi. Pa zar nije jasno da su iskoristavali svaku nasu nesuglasicu i ostvarivali svoje ciljeve. Pa iredenta ne miruje vec ide dalje, pobogu. Sada je nasao nove saradnike , takozvane "demokrate" koje ce i da pokradu i da prodaju jos sto se da prodati i pokrasti i otici. Kao sto su otisli lopovi u vreme Milosevica! Doci ce Albanci na gotovo, na izvol`te. Pa o tome se bre radi. Nastavlja se isto. Gradili smo Kosovo I Metohiju i dan danas mi placamo kredite i gradimo i dalje jedno Vranje , Nis i druga mesta koja ce Albanci cim se malo smiri situacija da krenu da izazivaju nerede i ponovo nateraju da narod bezi sa svojih ognjista. Zato sam rekao da, nazalost, pojedini, ne vide dalje od svog nosa. Zato, sto kada budu shvatili, bice kasno. Zato sto kada se budu bunili protiv svojih uinucadi da ne prodaju svoju zemlju, nece moci da ih sprece, jer ni ovu mladez nije lako danas spreciti da ne dizu ruke od srpskih svetinja. Pa za 100 godina nas nece biti. Jer demokrate to traze, da se ne radjamo, da nas nema. Ali oni samo sebe lazno tako zovu. Sve zivo su opstruisali i ponistavali, samo da se ne resi pitanje Kosova i Metohije. Jedini koji je hteo i imao snage da uradi, ubise ga. Pokojnog premijera naseg nismo mi ubili! Ubili ga neprijatelji srpskog naroda, jer je jedini mogao da ga resi. Sta mislite kome nije islo to u prilog?
Dajte ljudi, sestre i braco Srbi, znamo li mi kuda idemo ako ovako nastravimo da jedni drugima ne ukazujemo na prave propuste koji nas vodi u nestanak. Ostajte mi s bogom
@milosnbg
mnogo bih brate oduzio, a vec jesam prethodno, da im se ukaze na mnoge zamke koje ne vide dalje od svog nosa! Svaka ti cast na komentaru. Valjda ce se bar neko malo zamisliti koliko je bio u zabludi.
A odlika pametnog coveka je upravo u tome da se menja.
GLUP COVEK NE MOZE NIKADA DA SE PROMENI. (da malo pojasnimo pojedicima).
Pozdrav svima
@muftija32
pozdravljam i tebe brate, kao i nase Srbe patriote, yowannicu, vanju, palicara, cibera, Begisbre naravno u nadi da cemo se valjda jednom sloziti oko nasih srpskih svetinja i da nas ne sustigne Lazareva kletva.
S bogom sestre i braco Srbi
Boris Tadić je dokazao da nije predsednik Srbije,već samo demokratske
stranke. Njegovo ponašanje u stilu velikog DIKTATORA, preti neistomišljenicima
Predsednik Srbije mora biti predsednik svih građana, podelio je SRBIJU na dva
dela, ali njegova polovina je manja i niukom slučaju nemože da obezbedi 126
mesta u parlamentu. Kako to pobedila demokratska stranka? To je koalicija i
kada svi iz koalicije dobiju mandate, tada će se videti da DS ima manje nego
u predhodnom sazivu. Radikali su još uvek najjača stranka.
Prestanite na lažete građane Srbije o Evropi. Taj potpis je bezvedan, jer da bi se to ostvarilo ima mnogo ultimatuma da se ispuni i da tada eventualno nas
prime.
daj boze da se srbi sloze i umnoze.
ja bih se pozabavio ovim poslednjim.
rekao bih kratko da je i budali jasno da takozvane demokrate pod izgovorom ulaska u eu rade sve protiv srpskog naroda.
nas genetski materijal je odlican, veoma smo sposoban i inteligentan narod.
sto onaj lukic stalno ponavlja, treba hitno doneti mere za sprecavanje bele kuge.
ako treba, napraviti logore ljubavi gde bi se radjala deca, kao sto je to hitler napravio 30-tih ..
spreciti hrvate da kupuju zemlju u vojvodini i spreciti canka i slicne da odvajaju vojvodinu sto bi bio kraj bioloskog opstanka.
napraviti novu agrarnu reformu kao nekada.neke nove zadruge i slicno,praviti hranu, u sto vecim kolicinama, jer kad hrane bude , bice i dece.
ako su japanci rekli da imaju vojvodinu, hranili bi celu evropu.
zar smo mi glupi da da ne mozemo da hranimo barem pola evrope.
spreciti stetocinu dinkica i njjegovu ustaskinju dulicku da rasprodaje najplodniju zemlju ustasama.
ja se u poljoprivredu ne razumem , ali , po prostoj logici, nasa buducnost je u proizvodnji hrane. uvesti najmodernije traktore sa klimom i muzikom, i ja bi u takvim radio jer i ne osetis da si na njivi.
dinkic i zuti svesno unistavaju sve pa tako i sprecavaju ljude da proizvode vise hrane.
vidim po mojoj firmi sta rade.8 godina sprecavaju jednu izvozno uvoznu firmu da bilo sta izveze ili uveze, kako bi je unistili i kupili za male pare.
dokle tako? dokle misle da unistavaju sve redom.
nama treba nova vlast koja ce podici privredu, i unistiti tajkune koji se i kriju iza tih prljavih igara sa namernim unistavanjem svega zivo.
ovom apatijom i destrukcijom ubili su i ljubav, nametnuli su pogresne ideale devojkama sposobnim za radjanje. sve sad razmisljaju o eu i medu i mleku, ne pada im na pamet da radjaju.
a ne svataju da je to sarena laza ,takodje , naglim osiromasenjem narod i otpustanjem sa posla 500000 ljudi, napravili su to da devojke vecinom postanu sponzoruse i da sanjaju da nadju bogatog, uspesnog itd u zdemlji gde je 90% ljudi siromasno?
pa to je statistika ista kao da dobijes na lotou.
treba uspostaviti nove vrednosti, uvesti 4-to dete 10000 e 5-to zena ide u penziju.
pa valjda je prava vrednost dati penziju zeni sa 5-toro dece, umesto nekom zadriglom drmoseru kao npr dinkicu koji je unistio srbiju i za to ce na kraju dobiti masnu penziju.
a ima takvih drmosera jos dosta.
da neduzim, po mom misljenju, ako ne uspostavimo prave vrednosti, i ostanu ovakvi ljudi koji unistavaju sve, crno nam se pise.
takodje apelovao bih na devojke da se spuste na zemlju, da ne budu sponzoruse i da pokusaju da iskreno vole.
navescu jedan primer za potencijalne sponzoruse koji sam skoro cuo.
neka klinka ,`sponzora" koji joj je obecavao kule i gradove.
na kraju joj kupio kola i ona mislila sve je ok.medjutim, pravi pakao tek pocinje za nju, podvodio ju je svim svojim drugovima, maltretirao tukao, morala je sve i svasta radi..
na kraju joj je auto izasao na nos..kraj sami provalite..
mnoge tako zavrse kao belo roblje, neke i sa izvadjenim organima.
zapamtite, uvek ima podmuklih ljudi koji su svesni situacije ovde i koji koriste lose materijalno stanje zrtve.
podmuklo iskoriscavanje okolonosti u kojoj se nalazi zrtva..
zapamtite, nista ne pada sa neba dok sam ne zaradis..
bolje je imati i skromnu platu, al znas da je tvoja , nego ici grlom u jagode..
jedna sa cata me je otrvoreno pitala da li sam neki sponzor.
i na kraju rekla da su skoro sve njene drugarice sponzorke..
cemu to vodi, zakljucite sami..
nama treba preporod srbije i materijalni i moralni
ista stvar kao u CG odmah cesid cemi i bakraci..vatromet i kad gubis i cestitke evrope,nato pakta i amerike....isti sistem....sve isto kao u cg samo sto se kasni,,nas su istrenirali odavno....samo jos da vam diejle brasno prije glasanja i kupuju licne karte za 30e da ne izadjete da glasate....mada vi imate lako da odaberete dal vam je vaznije kosovo od evrope....nista losije necete zivjeti sa bilo kojom vladom na celu...samo nemojte da ocekujete da dijaspora brani nacionalne interese ako ih vi u samoj zemlji ne zelite
Ajmo TADICU!Zna se ko uvek POBEDJUJE!
E ovako, sada sam ja dosao, i osecam kako svi znate da samnom ne mozete u raspravu. Prvo, Srpska Radikalna Stranka je osvoila najvise manda ta u skupstini Srbije 78, sledi Demokratska Stranka sa 69, pa ostali zatim G17 sa 25 zatim DSS sa 24, SPS JS i PUPS 20, dakle, price da su radiklali otisli u proslost su za malu decu.
Zatim, csc_nick, treba da te je sramota za onakve rijeci. Omalovazavas gradjane Srbije koji glasaju za SRS da da su oni zaostali i polu pismeni. Ona tvoja recenica, kada si rekao da su radikali ostvarili ogroman uspeh u Beogradu zbog toga sto su "okolni seljaci" glasali za SRS je KATASTROFALNA!!!
I ako si se ti rodio u Bg, nemas pravo da nekome oduzmes pravo na BG. Ja sam sa Kosova, iz grada Decana koji ima 5 000 stanovnika, ali ima Manastir koji je star 700 godina, i u kome su mosti Svetog Kralja Stefana Decanskog Nemanjica, za neinformisane, oca Cara Dusana, verovao ili ne, osecam se vecim gradjaninom od tebe!!!Ja sam za tebe gospodin, poticem iz stare SRPSKE civilizacije, manastir mi se nalazi na 500 metara od kuce, svake nedelje obilazim ono sto je "blago evrope".
Dakle, vrlo lose si se poneo prema stanovnicia Beograda, samo zato sto su glasali za SRS. Mislis da si iznad drugih jer zivis u Takovskoj ili na Terazijama ili na Dorcolu, a za mene si jedan obican smrad beogradski..................
polako palicaru, zaboravljas da u beogradu zivi i kurta i murta, dok su nase srbe proterivali sa vekovnih ognjista, siptari koji su cak i imena promenili, muslimani , hrvati i raznorazna govna, bili su u beogradu i nije im hvalila dlaka sa glave.
sada nas na izborima ta ista govna jebu jer glasaju uporno protiv srpskih interesa.
ja sam srbin iz beograda, ima ovde dosta postenih srba , pa i ostalih nacionalnosti, ali ima i dosta govana sto srba sto ostalih..
toliko..
smeta mi kad kazes smrade beogradski..poistovecujes tako vecinu iz beograda
treba da kazes smradu iz beograda..ili smrade koji nezasluzeno zivis u beogradu..
ciber, zna se nasta se misli, jer pre toga sam rekao da je u BG SRS ostvarila ogromnu pobedu, pa bi se ono i na te ljude odnosilo, zna on dobro nasta ja mislim, mislim na krug dvojke, opet ni taj deo nije bas njihova skroz, ali to je jezgro DS-a.
ma ok je , na zalost srbija je puna izroda, sta da se radi..nacionalnim manjinama ne valjaju srbi, a nigde takva prava nemaju kao kod nas..
pod titom i ovim zutima su imali veca prava nego srbi, sad je doslo vreme da budu manjine i da se ostvari reciprocitet.
recimo, kakva prava imaju srbi na severu albanije,(nikakva) takva ce prava imati i albanci na kosovu i sire..
to vazi i za druge.
tako je u svakoj demokratskoj zemlji, pa sto ne bi bilo i kod nas.
Ovako, u pravu si sve, ali sada cu da iznesem nesto sto je od kljucne vaznosti.
Ja sam nacionalista i patriota, ali to ne znaci da ostale nacije mrzim, bas nasuprot, smatram da prave patriote svoju naciju obozavaju, ali i tudju ne mrze, jer kada ne bi bilo druge nacije, onda se dovodi u pitanje i nasa nacija, znaci, da bi postojala nasa nacija, moraju da postoje i ostale nacije, znaci nasa nacija pociva na razlikama prema drugim nacijama, i obratno. A tacno je da manjine kod nas imaju najveca prava nego li igde u svijetu. Uzmi npr, studente iz Crne Gore, koji samo ovde u srbiji kazu da su Srbi, a nemas pojma sta sve tamo pricaju kada su u CG, oni se skoluju o Srpskom budzetu, kao i Srbi. A postoji podatak da je vecina njih glasala za nezavisnost Crne Gore na Referendumu. Cast izuzecima.
gledaj, to se zove sovinizam ako mrzis drugu naciju.
ja ne mrzim druge nacije vec sam za reciprocitet, kako se oni odnose prema nasoj manjini u njihovim zemljama maticnim, tako ce mo mi i prema njima ovde,
ne vidim sta je tu sporno, tito je umro ako nisu znali..
za kosovo predstoji bitka , posle koje ce resiti neke stvari..
@Gallis39
Samo mi kaziti ko gradi Vranje i Nis?
Ja sam toliko mlada da ne vidim dalje od svog nosa i ne vidim sta se desava u mom gradu,pa mi ti objasni...
nema potrebe da se prepucavamo covek ima stav koji mi se dopada i koji je veoma realan.GALLIS39 reci mi ovako zar nasi danas ne zive u oblacima i cim nesto naslede gledaju da prodaju da sto lagodnije zive.ja sam ziveo preko 6 godina imao sam jedno vreme po 430 radnih sati onda se sracunaj koliko je moje radno vreme bilo svakodnevno.drugo ja sam radio da bi zaradiuo a ne da bi prodao da bi lepo ziveo dok ima para a posle toga jebiga dodju mi deca i kazu e cale imao si a sve si sjebao.svaka ti cast.ja to necu neka hvala svaka cast svakom.ali to je na zalost ziva istina naucili su da prodaju i da lepo zive.znam neke sa kosova koji su danas teski sa parama ko moje celo esto.toliko pozdrav,
POZDRAV ZA MILANA1803,SVAKA CAST IMA I NORMALNIH NA OVOM SAJTU!!!!
muftija32 i Gallis39,hvala vam na pozdravima i pohvalama!Mnogo mi je drago sto ipak ima sanse da se ocuva nasa nacionalna svest,u to se uverim svaki put kad se sretnem sa vama,mojim istomisljenicima!Trudim se da razumem i "demokrate",ali mi ne ide bas mnogo dobro:-)
Ds vlada a tipovi kao sto su palicar i ostali bednici mogu samo da gundjaju...
milane to je lepo od tebe sto si sve stekao svojim radom i sto steceno cenis, ako ti mislis da je ovde lako ziveti( mislim da ti ne bi izdrzao ni 2 meseca, ne ti nego tvoja deca , porodica) onda dodji ti ovde pa zivi ,evo tebi moje imanje , ali nemoj da ides u neku agenciju za nekretnine pa ajd na prodaju ,nego da das sebi rec da ono sto je moje nikad neces prodati siptaru kao sto sam ja to sebi rekao , a to sto kazes da znas neke sa kosova da su teski kao znoj sa tvog cela - to je tacno , jer ti od tih `nekih` nisu ni stekli imanje svojim radom , to su oni DOBILI ne NASLEDILI i sad zbog takvih ljudi da mene svrstavaju u isti kos sa njima- to nije u redu. U drugu ruku , sad covek nezna sta da radi, da li njih stvarno treba toliko osudjivati , jer kao sto rekoh treba doci ovde pa ziveti - ziveti u okruzenju gde tvoje dete sa prezirom gledaju sto je srpsko(i dan danas autima kidisu na nasu decu , sveziji primer je u mom mestu od pre dva dana ,10 maja, kada je siptar kombijem nasrnuo na nasu decu) nasa deca a i ljudi svaki put kad cuju zvuk nekog motora - okrecu glave da vide da li to neko na njih kidise . Jedna velika vecina ljudi ovde je toliko iztraumatizovana da to recima ne moze da se opise , a zasto je to tako dovoljno bi bilo samo da vratite `film` `malo` unazad i prisetite se sta se od 1999 godine pa do sada desavalo i desava (ma i od 1945 , samo treba pogledati dokumentarne programe koje su se davali na televiziji , ali to bas svakoga i ne zanima , a zasto i bi , kad imaju punu slobodu kretanja zivljenja i svega sto zivot cini lepim , a ti sedi ovde kao u kavezu i ostvari jedinu pravu komunikaciju sa drugim ljudima samo preko interneta (diul-up, NEDAM pare shiptarima za wirles)).
Znam milane1803 da sam ovde napisao `puno`(puno=malo) stvari koje se ovde ne odnose na tvoj nacin razmislanja, naprotiv , ovaj delic istine napisao sam samo zato , da bi i ove tzv demokrate znali i da ih podsetim , da smo i mi ljudi koji imaju svoja osecanja i potrebe za normalan zivot. Neka te demokrate ma sa koje strane dolazile ,nama daju jednu malu nadu , mali impuls zivota da i mi osetimo tu radost kao isvi ostali i da sacuvamo istinsko postojanje celog Srprskog postojanja . Ne stidim se i ne plasim se da kazem da sam ja radikal i pisem samo istinu , a Tadic i ljudi oko njega govore samo lazi , jer su vodjeni NATO-Gebelsovom retorikom da sto puta izgovorena laz postaje istina (aludiram na to sto kazu ,da ce ako radikali dodju na vlast da zemlju vratimo u izolaciju , a srpski narod zna da to radikali nece da urade , naprotiv , mi samo trazimo da nam ne otimaju KiM , Vojvodinu , Sandzak - da nam nasu SRBIJU ne rasparcavaju , a mi i jesmo za evropu ali i za SVE one koji nam zele dobro a tu prednjaci Rusija) kao na primer ona laz o Sadamovom bioloskom oruzju koju je propagirala USA i sveti Zapad , gde je sad to oruzje? Sad su tamo samo jad , tuga i ubijanja i OPSTA PKJACKA NAFTE od strane Amerikanaca i Zapadnjaka. A to isto rade i ovde na KiM , a spremaju se da to urade i u ostalom delu Srbije...
JUWE (Utorak, 13.5.2008. 19:34)
@Rock-girl,
pa ti stvarno nisi nista razumela sta sam rekao. Vranje i Nis sam sponenuo u prenesenom znacenju, jer si spomenula neke firme-fabrike nove koje tek pocinju da rade, kao sto je bilo i ulaganje u Kosovo i Metohiju, pa su sada Šiptari sve uzeli, jer im daju vec 8 godina i pre topga pojedine vladajuce strukture. Oni koriste nasu neslogu., U tome je poenta. Kada to shvatis, nadam se da nece biti kasno da razumes sta su i ko su IREDENTE! Jer oni ne staju, vec idu dalje ! Ti samo mislis da ovi "zutaci" zele da nas uvedu u "demokratsku" Jevropu koja nas je bombatdovala a koliko sutra ce Hasim Taci da potpise isti sporazum o prijemu u EU. Jer su od opranog novca od droge i kriminala sve zivo po svetu platilli. I jednog Ahtisarija i sve redom koji rade za njihov cilj. Zato kazem da ne vidis dalje od nosa i to bez uvrede, jer je istina da mladi poput tebe su zaneseni kojekakvom zapadnjackom propagandom da je blagostanje svuda u Jevropi. Pa najmocnije drzave u toj istoj jevropi, Svacarska i Norveska ne zele da su njihove clanice. Cak je Norveska 3 puta glasala za protiv ! Govori li ti to sto god? Ako smatras da nismo neka od spomenutih drzava, ok, ali znaj da smo mi nekada, a to ti sigurno ne pamtis, bili pojam Evrope, po mnogo cemu. Izmedju ostalog i po resenom socijalnom pitanju, zbog kojeg je, recimo Poljska bila opitni kunic i uslovljena da bude primljena. Nije bitno to sto ti i mnogi poput tebe sada ne razumete o cemu se ovde radi. Bitno je da sada zapamtite stra vam stariji i iskusniji sada govore, kako ne bi vi mladji u buduce pravili greske. Ili da budem. opet eksplicitan, da vidite dalje od svog nosa. Nos, kao simbol deteta koji je uglavnom slinav i okupira dete. Pa tako ne vidi nista oko sebe. Bez ljutnje, prihvati objasnjenje korektno i dostojanstveno. Stvarno ces drugacije da mislis kada budes starija, jer se pametan covek menja a glup nikada. Ne brini, sve ti je oprosteno do sada sto si napisala, jer uzdamo se u mlade narastaje poput vas da vas naucimo da ne cinite iste greske koje su moji preci i tvoji preci cinili. Jos jednom, zamolio bih bte vda ponovo mprocitas sto sam prethodno napisao, pa upamti makar nesto. A ako ne razumes, kazace tiu se samo kada shvatis sta je sve cika Gallis govorio. Ostaj mi s bogom i puno te pozdravljam.
ne razumes ti mene ali ajde.sad cu ti reci nesto.ja znam da je tesko dole,bio sam kad je bilo bombardovanje znam kako je bilo.tad je i vladala neka sloboda za srbe,ali mislim da treba igrati na istu kartu koju su siptari koristili,a to je mani\ulacija medijima.moramo da kao drzava placamo medije to je danas najjace oruzje .znam da je tesko ziveti,ali kazem ti ja nikad nebi parce zemlje prodao,ja sam ovde podakle sam i tu je moja dedovina i ja niakd nista nebi prodao.ja uvek gledam jos i da kupim.znas i sam da ima i ovde nasih ljudi koji su prodaval placeve i sad se kurce ali ne lipsi magharce do zelene trave. i te pare ce potrositi i sta ce posle.pa bice slepci samo sto oni za razliku od srba na kosovu imaju slobodu i nista vise.zo mo je sto smo danas ovakvi kakvi jesmo.umesto da se sve partije sloze i da se stvori jaka vlada i od radikala i ds-a to znaci da im je drzava na prvom mestu,ali veruj mi da nije tako.kazem ti jos jednom,ja nisam ni zuti ni plavi ni crveni ja sam samo jednoSRBIN
GALLIS dopadaju mi se tvoji stavovi jer politiku necu da mesam izmedju nas.glupo bi bilo.ja i ti smo obojica koji volimo svoju zemlju i bilo bi glupo da se prepiremo.u pravu si ja sam ziveo u toj evropi ali treba je iskoristiti tu eu jer su nam mnogo uzeli i vreme je da nam to sve vrate.mnogo sta je trulo na zapadu,jer sam ziveo 6 godina i nije malo da sagledammnoge stvari.ne slazem se ja za sve sto se tice eu ali vreme je da nam vrate za sve sto su nam uzeli.a uzeli su mnogo.kada sam zivbeo tamo osecao sam tako da su nam mnogo uzeli i da zelim da vratim svoje.onaj palicar klinac balavi mi kaze kako sam majmun i da treba da idem da gastarbajtujem a ni sam ne zna da su mnogi srbi koji zive u dijaspori donosili ogromne sume novca.da rekkao bi neko sta jka imam od toga.pa ima jer je toliko deviza bilo u srbiji da niko nije moghaop da veruje pa cak ni sama nemacka da je toliko njenih marakka bilo kod nas.
izvinjavam se na pisanju umoran sam kao pas.pocela je berba vocapa sam umoran
@Gallis39
Da li ti zaista mislis da ja necu razumeti to sto si napisao,razumela sam jako dobro i znam sta je Srbija bila za sve drzave u Evropi...Dok se u Srbiji jelo zlatnim kasikama i viljuskama svi ostali su jeli prstima i nisu znali sta je to...ali ko je nama kriv sto smo dospeli dovde gde smo sada...
Sto se tice nase nesloge,to nije nista novo,jer mi Srbi uzivamo da vidimo kako neko pati i onda smo sve fini i zelimo da pomognemo,dok sa siptarima nije tako,oni su svi slozni i svi pomazu jedni drugima i zato tako napreduju...njima nije bitno da li si ti Srbin i Bugarin ili Hrvat,ako ti njih postujes,postovace i oni tebe i bice mnogo bolji prema tebi,nego ti prema njima...medjutim,ima i izuzetaka,kao sto ima i kod nas...Zao mi je bilo onih ljudi kada su im razbili pekaru samo zbog toga s to su albanci,a nije vazno sto su oni u tom gradu rodjenu i sto nemaju nikakve veze sa ljudima sa kosova...to je stvarno bila sramota za nas i za sve sto se tada izdesavalo...
A sto se tice kriminala i droge,pa to traje vec decenijama i decenijama,to se nije sada pojavilo,glavni prenos droge ide preko Preseva i Vranja,pa dalje u Srbiji,medjutim o tome se ranije nije pricalo,a svega toga je bilo jos 90-tih godina...
A sto se tice Svajcarske...Svajcarska je znala da iskoristi ono sto ima i zato postala zemlja kojoj niko nemoze da pridje,a sta je sa Srbijom...Srbija je mnogo bogatija zemlja,medjutim sva ta njena bogarstva nisu iskoriscena upravo zbog nasih vladara...imamo tolike rudnike,tolika plodna zemljista cak i najtopliju banju u Evropi,a ta banja ne lici ni na sta...Nemoj misliti da pricam o tome samo zato sto sam iz Vranja,sve su to cinjenice i iskreno kad god odem tamo meni se place kad vidim kakvo je tamo stanje...
Ne moras nista da mi oprastas,ja sam napisala svoje misljenje i ono sto ja mislim...kao sto se i kaze ljudi se uce na greskama,jos uvek sam mlada i ukoliko gresim imacu vremena da to ispravim...
A sto se tice mog prihvatanja tvog savetovanja,veruj mi da je dostojanstveno,jer ja nisam od onih koji misle da sve znaju i da su uvek za sve upravu,lepo sam procitala sta si napisao i veoma sam ti zahvalna na savetima koje si mi dao...kako god,vreme ce pokazati svoje...pozdrav...
milane1803,
brate, tako je kao sto kazes. Razumemo se mi, ne brinem ja a nadam se ni ti. Nasim razgovorom , nadam se da ce mnogi drugi da uvide sta je u stvari po sredi.
JUWE lepo kaze i svaka mu cast na pojasnjenjima. Kako bi bilo da malo se bavimo imaginacijom, kao na primer da je jedno Kosovo i Metohija stvarno jedna nezavisna drzava kosovo? Pitam se koliko bi se drzava Srbija borila za osnovna ljutska prava svojih pripadnika nacije koji zive kao "manjina" u takvoj vestackoj tvorevini? I kako bi uspela da ostvari kao recimo jedna Madjarska kod nas u nasoj Srbiji, Rumunija kod nas u nasoj Srbiji, Bugarska kod nas u nasoj Srbiji, Federacija BiH kod nas u nasoj drzavi Srbiji?
Misljenja sam da treba iskoristiti medije